۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۱

دیزج نژاد:

بی توجهی به طراحی لوازم التحریر دانش آموزان خطر اساسی در آینده محسوب می شود

بی توجهی به طراحی لوازم التحریر دانش آموزان خطر اساسی در آینده محسوب می شود

ارومیه – خبرگزاری مهر: معاون برنامه ريزي استاندار آذربايجان غربي گفت: لوازم التحريري كه در نمايشگاهها عرضه مي شود تفاوت بسياري از نظر ماهيت با ارزش ها و نياز هاي جامعه كنوني ما دارد و در اين زمينه با يك خلاء مواجهيم.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا دیزج نژاد عصر پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی  با اشاره به لوازم التحرير مورد نياز دانش آموزان در آغاز سال تحصيلي جديد افزود: عدم ورود هنرمندانه به اين حوزه و قصور در آن به عنوان يك خطر اساسي در آينده مي تواند مطرح باشد و اين نياز ورود آموزش و پرورش به اين حوزه و سفارش توليد محصولات متناسب با فرهنگ ايراني و اسلامي را ضروري مي سازد.

ديزج نژاد گفت: آموزش و پرورش بايد از ظرفيت رسانه هاي استان و فضاي مجازي در اين راستا حداكثر بهره برداري را كرده و در راستاي تبليغ و ترويج محصولات متناسب جامعه را از نظر رواني و فرهنگي آماده كند.

وی با بیان اینکه توجه به تجهيز و تعمير مدارس و روح انضباط اجتماعي ضروريست اظهارداشت: تعمير و تجهيز مدارس و آماده سازي آنها براي ورود دانش آموزان از موارد مهمي است كه بايد در آستانه آغاز سال تحصيلي جديد نسبت به اجرايي شدن آن اهتمام ويژه اي داشته باشيم.

معاون برنامه ريزي استاندار آذربايجان غربي ادامه داد: در صورت وجود كمبود اعتبارات در اين زمينه در استان مسوولان آموزش و پرورش موضوع را به نحو مطلوب بايد مديريت كنند.

وي بااشاره به روح انضباط اجتماعي نيز افزود: اين موضوع موضوعي است كه بايد به آن نگاه جدي و همه جانبه داشت و آموزش و پرورش دستگاهي است كه با دارا بودن تعداد زيادي از دانش آموزان در اين حوزه مي تواند به عنوان بستري مهم در ترويج و تبيين روح انضباط اجتماعي با ظرفيت هاي فراوان در حوزه پرورشي مطرح باشد.

وي گفت: اگر كيفيت نظم اجتماعي بهبود يابد درعرصه هاي ديگر توسعه استاني نيز شاهد موفقيت هاي بسياري خواهيم بود.

ارائه گزارش كار حوزه تربيت بدني و سلامت در سال تحصيلي جاري توسط معاون تربيت بدني اداره كل آموزش و پرورش آذربايجان غربي از دستور جلسات اين شورا بود كه با حضور اعضاي انجمن خيرين مدرسه ساز، نماينده شهرداري اروميه، مسئولان نوسازي و تجهيز مدارس استان و معاونان و مسئولان آموزش و پرورش آذربايجان غربي در استانداري استان تشكيل شد.

کد خبر 2134505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha